سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برترین نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام

اگر با فضای اینستاگرام  آشنا باشید حتما می دانید که تعداد فالوور برای کاربران این شبکه اجتماعی اهمیت فراوانی دارد و فالوور زیاد به معنی اعتبار بالای صفحه اینستاگرام می باشد. همین امر باعث شده کاربران بسیاری با استفاده از روشهای گوناگون به دنبال افزایش فالوور پیج خود باشند. روشهای مختلفی جهت افزایش فالوور وجود دارد که یکی از آنها استفاده از اپلیکیشن های مخصوص افزایش فالوور می باشد. اپلیکیشن هایی که با استفاده از آنها می توان به راحتی تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. 

تعداد اپلیکیشن های مذکور به صدها مورد می رسد که با نام های مختلف نظیر نامهای «فالوور یاب»، «لایک بگیر»، «آنفالو یاب» و چنین عناوینی خدمات جانبی اینستاگرام را به کاربران ارائه می دهند. همانطور که از نام این برنامه ها مشخص است خدمات ارائه شده توسط آنها گرفتن فالوور، لایک، کامنت و ... می باشند. این تعداد برنامه با نام های شبیه به یکدیگر باعث می شود کاربران جهت استفاده از آنها دچار مشکل شوند و ندانند که باید کدام برنامه را روی گوشی خود نصب نمایند. در این میان برخی برنامه ها نیز از فرصت استفاده کرده و با عنوان افزایش فالوور، اطلاعات کاربران را سرقت می کنند.

اگر شما هم همچون بسیاری از کاربران اینستاگرام دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید و برای انجام این کار از نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مطلب لیست کاملی از بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام ذکر شده و در مورد هر کدام توضیحات مختصری ارائه شده است. با استفاده از این برنامه ها به راحتی تعداد فالوور، لایک و کامنت های خود را افزایش دهید.

 

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام

اگر دنبال ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام یا نرم افزار افزایش لایک اینستاگرام و... هستید ، کافیست با ما همراه باشید تا آن ها را به صورت کامل به شما معرفی کنیم. این مقاله کامل ترین شیوه های مفید را برای ستاره شدن شما در دنیای اینستاگرام ذکر کرده پس با دقت آن را بخوانید و حتما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

 

1?? نرم افزار نینجاگرام برای فالوور هدفمند

نرم افزار نینجاگرامنرم افزار نینجاگرام

این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟

این مطلب رو هم ببینید : 3 ربات اینستاگرام برتر افزایش فالوور (در سال 2019)

فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگرش را هم لایک میکند.

خب این چه سودی داره؟

سود این کار اینه شما با لایک کردن 5 هزار پست در روز ، میانگین 500 فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

برای تهیه نینجاگرام باید چکار کنم؟

این نرم افزار خارجیه و خرید اون دردسر داره، و خوشبختانه ایرانیان زحمتکش اون رو کرک کردن :) ، پس بدون دردسر میتونی از این لینک نینجاگرام رو دانلود کنید :

2?? نرم افزار کافه اینستا راهی برای افزایش فالوور فیک !

نرم افزار کافه اینستانرم افزار کافه اینستا

خب درواقع از فیک منظورم اینه که همه فالوور هایی که از این نرم افزار جذب میشه واقعی نیستند ، شاید از هزار تایی که از این نرم افزار جذب کنید فقط 10 تا 70 نفرشون پست های اینستاگرامتون رو لایک کنن !

مشکلات این نرم افزار هم اینه که زیادی توسط اینستاگرام بلاک میشه، حتی سرعتشم کم کنید بازم بلاک میشه و اینکه چون نصبش زیاده ، سرورش زیاد کند میشه...

پس پیشنهادم اینه از نرم افزار هایی استفاده کنید که 20 تا 50 هزار نصب دارن یا سرورشون قویه و سرعت بالایی دارند، نرم افزار زیر به دردت میخوره !

 

3?? نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرامنرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

بله من هم قبول دارم اسمش طولانیه و خوب نیس، اما شاید نرم افزاری بهتر برای دریافت فالوور باشه، از لینک زیر میتونید دانلودش کنید (لینک کافه بازاره)

https://cafebazaar.ir/app/ir.followertops.mohammad/?l=fa

 

- فالوئر بگیر اینستاگرام

برترین و پرمخاطب ترین اپلیکیشن افزایش فالوور می باشد که توانسته در کافه بازار بیش از 200 هزار نصب فعال دریافت نماید. فالوورهای اضافه شده توسط این برنامه صد درصد ایرانی می باشند. پس از استفاده از این برنامه تعداد لایک پست هایتان افزایش یافته و بازدید شما افزایش خواهد یافت. روش کار این برنامه به این صورت است که اطلاعات دیگر کاربران به شما نمایش داده می‌شود و در صورتی که شما تمایل داشته باشید می توانید با فالو کردن آنها سکه بدست آورید. در نهایت نیز با استفاده از سکه ها می توانید پروفایل خود را در معرض دید هزاران کاربر قرار داده و از آنها درخواست فالوور کنید.

اپلیکیشن فالوئر بگیر اینستاگرام

این ارتباط دوطرفه باعث می شود افزایش فالوورهای شما کاملا طبیعی باشد و توسط رباتهای اینستاگرام به عنوان فالوور فیک شناسایی نشود. استفاده از این علاوه بر افزایش فالوورها باعث می شود بازدید استوری و لایک پست ها نیز افزایش داشته باشد. ویژگی جالب این برنامه این است که میزان افزایش تعداد فالوئرها در اختیار خودتان می باشد. برخی از امکانات این اپلیکیشن عبارتند از:

  • دریافت سریع فالوور ایرانی 
  • دریافت سکه با فالو کردن دیگر کاربران 
  • افزایش بازدید پست های استوری و هایلایت 
  • افزایش دلخواه تعداد فالوورها

همچنین در این برنامه امکان ارتباط با سازنده نیز فراهم شده و کاربر می تواند مشکلات خود را از این طریق با سازندگان در میان بگذارد. دویست هزار نصب تعداد کمی نیست و قطعا این برنامه ویژگی های مطلوبی دارد که این تعداد کاربران اقدام به نصب آن نموده اند.

دانلود برنامه «فالوئر بگیر اینستاگرام» از کافه بازار

 

- فالوورگیر اینستاگرام

دیگر برنامه اندرویدی افزایش فالوور اینستاگرام که تا به حال توانسته بیش از 100 هزار نصب فعال از طریق کافه بازار را به خود اختصاص دهد. فالوور بگیر اینستاگرام از جمله برنامه هایی است که علاوه بر افزایش تعداد فالوور امکان افزایش لایک و کامنت را نیز به شما می دهد. بنابراین در صورتی که دنبال محبوبیت بیشتر هستید و می خواهید در اینستاگرام بیشتر دیده شوید، نیاز به استفاده از این برنامه دارید. افزایش فالوور در این برنامه بر پایه سکه می باشد. بنابراین در ابتدا باید سکه جمع آوری کنید. می توانید این مورد را از طریق خرید و یا دنبال کردن افراد دیگر انجام دهید تا تعداد سکه و الماس شما افزایش یابد. دریافت الماس از طریق فالو کردن کاربران و دریافت سکه از طریق لایک کردن پست ها بدست می آید. پس از آن می توانید با صرف سکه یا الماس برای خود دنبال کننده و لایک سفارش دهید.

فالویر گیر اینستاگرام

علاوه بر این قابلیت هایی نظیر تبدیل الماس و سکه به یکدیگر، مدیریت حساب اینستاگرام، آمارگیر و آنالیز اکانت نیز در این برنامه وجود دارد. به گفته سازنده این برنامه حریم خصوصی کاربر را حفظ می کند زیرا این اپلیکیشن از طریق API اینستاگرام استفاده می کند و کاربر به طور مستقیم در اینستاگرام اطلاعات حساب خود را وارد می کند. بنابراین اپلیکیشن به پسورد و اطلاعات شخصی کاربر دسترسی ندارد. در ادامه برخی از قابلیت های این برنامه ذکر شده است.

  • دریافت سکه و الماس
  • سفارش فالوور برای دیگر اکانت ها 
  • دریافت سریع فالوورهای سفارش داده شده
  • امکان تبدیل سکه و الماس به یکدیگر
  • قابلیت مدیریت 30 اکانت مختلف 
  • آمارگیر و آنالیز اکانت با نمودارهای مختلف

این برنامه همچنین برای آنالیز اکانت نمودارهای آماری دقیقی از اطلاعات حساب شما ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید به طور روزانه میزان افزایش فالوور و لایک های خود را مشاهده کنید.  

دانلود برنامه «فالویر گیر اینستاگرام» از کافه بازار | دانلود از مایکت

 

- افزایش فالوور و لایک اینستاگرام 

یکی از برنامه های اندرویدی ‏‏افزایش فالوور و لایک برای اینستاگرام است که با همین نام منتشر شده است و توانسته بیش از 70 هزار نصب فعال در مایکت کسب نماید. این برنامه قابلیت افزایش لایک و فالوئر را به صورت 100? واقعی دارد و به صورت رایگان به کاربران خود فالوور واقعی و فعال اضافه می کند. در عین حال امکانات پیشرفته دیگری هم در این برنامه وجود دارد که با نصب آن می توانید از امکانات بهره مند شوید.

  • سرعت بالا و افزایش فالوور در سریع ترین زمان
  • امکان ثبت سفارش فالوور برای دیگران
  • افزایش فالوور کاملا ایرانی
  • ارائه سکه رایگان روزانه

طبق نظر سازنده برنامه مورد نظر به هیچ‌ یک از اطلاعات اکانت اینستاگرام شما دسترسی نداشته و تمام اطلاعات شما نزد اینستاگرام محفوظ است. برنامه تنها از API اینستاگرام استفاده می کند و لاگین کاربر به کلی توسط اینستاگرام انجام می‌شود. این برنامه در مارکت کافه بازار منتشر نشده و تنها در مارکت اندرویدی مایکت قرار گرفته است.

دانلود برنامه «افزایش فالوور و لایک اینستاگرام» از مایکت

 

- کافه اینستا

اپلیکیشن کافه اینستا بیش از 50 هزار نصب فعال در کافه بازار دارد که علاوه بر افزایش فالوور، افزایش لایک و کامنت را نیز در خود دارد که تمام این موارد به صورت واقعی و صد درصد ایرانی می باشد.  علاوه بر این کافه اینستا ابزاری مناسب جهت آمارگیری از اکانت اینستاگرام می باشد و به وسیله آن می توان آمار تخصصی نظیر آمار ذخیره فیلم و عکس، آمار ذخیره متن و ... را دریافت نمود. در صورتی که نیاز به افزایش دنبال کننده دارید و می خواهید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید، بهتر است دست نگه دارید. زیرا با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به خرید فالوور نخواید داشت.

اپلیکیشن کافه‌اینستا

یک قابلیت جالب این برنامه «فالور چنجر» است که امکان فالو کردن خودکار را به شما می دهد. یعنی شما می توانید هر تعداد کاربر که در نظر داشته باشید را جهت فالو کردن انتخاب کنید تا برنامه به صورت خودکار اکانت های ثبت شده را فالو کند. همچنین قابلیت دیگری با عنوان «مخلوط» در برنامه وجود دارد که علاوه بر فالوو کردن، پست ها را لایک کرده و کامنت نیز ثبت می کند تا حساب شما دیرتر بلاک شود. برخی از قابلیت های منحصر بفرد کافه اینستا عبارتند از: 

  • امکان ثبت سفارش فالوور برای هر اکانتی بدون نیاز به لاگین
  • امکان استفاده از 6 اکانت در برنامه به صورت هم زمان 
  • امکان انتقال سکه به دیگر اکانت ها 
  • قابلیت فالو و لایک خودکار 
  • فالو کردن خودکار

به گفته سازنده این برنامه به هیچ‌یک از اطلاعات حساب اینستاگرام شما دسترسی ندارد و جهت ارتباط با اینستاگرام از API آن استفاده می کند و تمام درخواست ها به طور مستقیم به سرورهای اینستاگرام ارسال می شود. تنها اطلاعاتی که در برنامه ذخیره می شوند اطلاعات عمومی اکانت نظیر نام کاربری، آواتار و آی‌دی می باشند.

دانلود برنامه «کافه اینستا» از کافه بازار | دانلود از مایکت


- اینستافالوور (فالوئر بگیر اینستاگرام)

برنامه فالوئر بگیر اینستاگرام یا همان اینستافالوور یک برنامه اندرویدی مخصوص افزایش فالوور است که در فروشگاه اندرویدی کافه بازار توانسته بیش از 50 هزار نصب فعال کسب نماید. این برنامه به صورت تعاملی، تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد. به این صورت که شما دیگران را فالو می کنید تا دیگران هم شما را فالوو کنند. به این صورت تعداد فالوورهای همه کاربران برنامه افزایش پیدا می کنند. نکته مثبت برنامه این است که فالوورهای اضافه شده همه واقعی و صد درصد ایرانی هستند. فالوور واقعی و البته ایرانی چیزی است که همه کاربران اینستاگرام به آن نیاز دارند.

برنامه اینستافالوور

برنامه اینستافالور تنها یک برنامه افزایش فالوئر نیست و به کمک آن می توان لایک و بازدید پست ها را نیز افزایش داد. با اینستافالور حتی می توان این امور را بدون دریافت پسورد اینستاگرام انجام داد. اگر شما هم دوست دارید تعداد فالوور‌هایتان افزایش پیدا کند، پیشنهاد می شود این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.

  • امکان استفاده از چند اکانت به صورت همزمان
  • افزایش فالوور، لایک و بازدید واقعی شما
  • ارائه خدمات بدون نیاز به لاگین
  • ارائه سکه رایگان و لایک روزانه
  • قابلیت فالوو خودکار
  • محیط ساده و کاربر پسند

با این برنامه می توانید سکه رایگان دریافت کنید و به صورت روزانه لایک های خود را افزایش دهید. در صورتی که مشکلی در استفاده از برنامه برای شما بوجود آید، تیم پشتیبانی آن بازخورد مشکلات شما را دریافت می کنند. در اینستافالور می توانید سکه را به دیگر اکانت های خود انتقال دهید. توجه داشته باشید که این برنامه اطلاعات خصوصی شما نظیر رمزعبور را به هیچ عنوان ذخیره نمی کند.

دانلود برنامه «اینستافالوور» از کافه بازار

 

دیگر اپلیکیشن های افزایش فالوور

در این حوزه اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد که با یک جستجوی ساده می توانید به ده ها مورد از آن دسترسی پیدا کنید. از میان تعداد زیادی برنامه، چند مورد برتر را معرفی کرده و توضیحاتی در خصوص هریک ارائه دادیم. در ادامه می خواهیم چند مورد دیگر از برنامه های کاربری افزایش فالوور را به شما معرفی نماییم. برنامه هایی که کارایی آنها همچون برنامه های فوق نیستند اما ذکر آنها نیز خالی از لطف نیست. برنامه های ذکر همه از جمله برنامه های دارای تعداد نصب بالا در کافه بازار می باشند که علاوه بر ذکر نام، تعداد نصب فعال و لینک دانلود آن نیز ارائه شده است.

نرم افزارهای فوق همه جزء برترین و پرکاربرترین برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام هستند که در کافه بازار و مایکت آمار نصب بالایی را دریافت نموده اند. بنابراین در صورتی که قصد دارید به وسیله اپلیکیشن موبایلی تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید بهتر است از موارد فوق کمک بگیرید.

بهترین برنامه های افزایش لایک و کامنت اینستاگرام

در اینستاگرام در کنار فالوور تعداد لایک و کامنت هم اهمیت دارد و پست هایی که کامنت و لایک بالایی داشته باشند احتمالا برای مخاطبیت جذابیت دارد و در نتیجه آن پیج مورد نظر مخاطب زیادی خواهد داشت. از این روی در کنار افزایش فالوور، موضوع افزایش لایک و افزایش کامنت هم در اینستاگرام مطرح شده است و در کنار روش های طبیعی برای این کار روش های مصنوعی هم ارائه شده است که برنامه های موبایلی این روش های مصنوعی را برای شما انجام می دهند.

اپلیکیشن های موبایلی متعددی وجود دارد که حوزه اینستاگرام فعالیت کرده و همچون برنامه های افزایش فالوور کار می کنند با این تفاوت که به جای فالوور اقدام به افزایش داده لایک و کامنت شما می نمایند. برخی از کاربران تمایل به استفاده از این برنامه ها دارند. ما هم با آگاهی از این موضوع تعدادی از بهترین برنامه های افزایش لایک و کامنت اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

در این مطلب با بهترین و پرکاربردترین برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شدید. اگر شما هم در این حوزه فعالیت دارید و برنامه های دیگری را در نظر دارید که در این مطلب ذکر نشده است، حتما آن را در بخش نظرات به ما و دیگر کاربران معرفی کنید.

 

معرفی برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک اینستاگرام در اندروید

آیا فالوور و لایک های بیشتری می خواهید؟ برنامه هایی هستند که فالوورها و لایک های اینستاگرام را افزایش می دهند. این برنامه ها را دانلود کنید و روی تلفن هوشمند اندرویدی خود نصب کنید. برای دانلود بهترین برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک اینستاگرام در اندروید همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی بازیابی و برگرداندن پست و عکس های پاک شده خود در اینستاگرام، مبحث آموزش روش های بازگرداندن پست های پاک و حذف شده در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

1- اپلیکیشن real followers (پیشنهاد ما)

برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک در اندروید

این برنامه ای است با ایده های هوشمندانه برای هشتگ ها که فالوورها و لایک های شما را افزایش می دهد. این برنامه بهترین ایده های هشتگی اینستاگرام را به شما می دهد که در پست های خود استفاده کنید. آن را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

 

2- اپلیکیشن get more likes+hashtags android

برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک در اندروید

این برنامه ایده هایی درباره ی عکس های جدید و به اشتراک گذاشتن آن ها و مدیریت دیگران و تعامل با بینندگان تان و افزایش فالوورهایتان به شما می دهد.

این برنامه افزایش 1000 فالوور و 1000 لایک را در هر روز به شما تضمین می دهد. برنامه ای فوق العاده با راهکارهای عالی برای گرفتن لایک و فالوور بیشتر است.

 

3- اپلیکیشن Fame Boom

برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک در اندروید

این برنامه ی رایگان محبوبیت زیادی در بین کاربران IG پیدا کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه این است که معروف ترین گرایش ها را در هشتگ ها به شما ارائه می کند و به شما توصیه می کند به مضامینی درباره ی همان گرایش ها فکر کنید.

 

4. اپلیکیشن ins master

برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک در اندروید

Turbo Followers یکی دیگر از برنامه هایی است که با تجارت فالوور و لایک کار می کند. این برنامه تجربیات یکپارچه ی کاربر را در Android و iOS ارائه می دهد و فالوورهای واقعی برای شما فراهم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از این برنامه اقلام خاصی از پست ها را لایک کرده و امتیاز کسب کنید که این امتیازات می توانند تعداد فالوورها را در اکانت IG شما افزایش دهند.

 

5. اپلیکیشن Freelike4like

برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک در اندروید

این آپ یکی دیگر از بهترین آپ های افزایش فالوور و لایک برای گوشی های اندروید است و متاسفانه در iOS موجود نیست. کاربران اندروید می توانند آن را از وبسایت رسمی دانلود کنند. این آپ دو نوع است. یکی برای لایک و دیگری برای فالوور. شما با افزایش لایک و فالوور سکه ی رایگان می گیرید. شما می توانید با فالو کردن و لایک کردن دیگران و تماشای تبلیغات سکه ی بیشتری بگیرید.

 

6. اپلیکیشن magic likes

برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک در اندروید

این یک آپ ارائه ی خدمات برای فالوور و لایک نیست، بلکه فقط جزئیات کاملی درباره ی کسی که شما را آن فالو کرده و چیزهای دیگر به شما می دهد.

با این آپ شما می توانید فالوورهای خود را برگردانید و آن ها را افزایش دهید. فقط اکانت اینستاگرام خود را با آن وصل کنید و بعد آماده اید. لیست را نگاه کنید و کسانی که فالو کردن شما را متوقف کرده اند، برگردانید.

 

بهترین برنامه های افزایش فالوور : اینستاگرام  با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه ، یکی از بزرگترین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی است. افراد و مارک ها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت خود را پیدا کنند. به عبارت ساده تر ، هر چه تعداد فالوور های بیشتری داشته باشید محبوب تر هستید.

 

گرچه محتوای خوب و جذاب کلید جذب طرفداران در اینستاگرام است ، اما این روند مدتی طول می کشند. فرقی نمی کند که شما دارای آیفون باشید یا اندروید. همیشه می توانید از اپلیکیشن هایی استفاده کنید تا بتوانید فالووران اینستاگرام را به سرعت افزایش دهید و تعامل خود را افزایش بدهید. اگر بخاطر داشته باشید ، افزایش فالوورها از طریق ربات ها یک ایده عالی نیست ، فقط به این دلیل که برای دیدن آنچه انجام می دهید ، به چشم انسان واقعی احتیاج دارید.